ERKADIOLA VOC HORMAT BARUS

Erkadioala voc hormat barus

Erkadiola kel aku nande
laku begiken anjarndu ndube
ula kam gutul anakku nindu rusur
ningendu tangis nande lebe lebeku

laku ukuri ndube wari metua
ukurku saja nande kuikut ikut
laku ranaken bage page silapat
piahna aku nande baba beratna

ooohh nandeeee....
ajarken aku sekali nari
gia padanku padan silamehuli
oohh nandeeeee.....
robah kel aku ningen jera

aloken aku anakndu
aloken aku anakndu

Erkadiola kel aku nande
laku begiken anjarndu ndube
ula kam gutul anakku nindu rusur
ningendu tangis nande lebe lebeku

laku ukuri ndube wari metua
ukurku saja nande kuikut ikut
laku ranaken bage page silapat
piahna aku nande baba beratna

ooohh nandeeee......
ajarken aku sekali nari
gia padanku padan silamehuli
oohh nandeeeee......
robah kel aku ningen jera

aloken aku anakndu
aloken aku anakndu


  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP